Wednesday, February 9, 2011

Subhanallah...aku mencintainya...

  • Subhanallah...aku mencintainya...

    Semakin ku cuba melupakannya semakin mendalam perasaan ini. Dia akan berkahwin....tapi aku masih mengharap, sampai bila ku tak pasti. Peritnya menanggung rindu, ku simpan dalam hati. Mencintai tidak semestinya memiliki....ku selalu mendoakan kebahagiaanmu. Aku tidak setanding dengan dia menjadi pilihan hatimu.

ak mencari lagu OST Surga Untukmu... xpenah tgk cita indon ni kt tv pun,tp mlm td kak tpah tgk,so ak layan jek la walau xtau ujung pangkal cite....

then kak tpah search lagu ost tuk cita ni n dia kata lirik nye beh.. so ak pn search la pagi ni..
n ak jmp la comment di atas tu...
kesian nya org tu....

terasa kena kt diri sendri...
ahaks...

jejak-jejak langkahku bagaikan lembaran waktu
apakah ku masih bisa terus melangkah
serpihan hidupku kan ku bangun di atas satu cinta
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
* subhanallah aku mencintainya
subhanallah aku menyayanginya
dari ufuk timur hingga ke barat
selalu di hatiku

selalu di hatiku

ngeeeee**** winku winku ...........

No comments: